15.10.18 - 23:15 Uhr

RMA afhandeling

Ondanks onze strenge selectie criteria als het gaat om de keuze voor een leverancier is RMA onvermijdelijk. Net als u zien wij dit graag zo snel mogelijk afgehandeld en waar mogelijk met zo min mogelijk schakels. Wij adviseren dan ook al onze klanten om daar waar mogelijk gebruik te maken van de RMA service van de fabrikant als zij deze direct aan u of uw klanten aanbieden. Dit is doorgaans de meest snelle route! Om uw RMA aanvraag in behandeling te kunnen nemen verzoeken wij u ons RMA formulier in te vullen. Deze kunt u vinden onder het menu shopping tools. Voor een vlotte afhandeling van uw RMA voegt u ook een kopie factuur en een korte klachtbeschrijving bij.

Let op! Verkeerde leveringen, ontbreken van goederen en transportschade vallen niet onder RMA. Hiervoor verzoeken wij u contact op te nemen met uw accountmanager.

Opsturen van uw RMA zending

Zorg altijd dat u eerst een RMA nummer van ons heeft ontvangen alvorens uw defecte goederen op te sturen. Wij hebben van u het volgende nodig:

- het RMA nummer
- kopie factuur
- duidelijke klachtomschrijving

Noteer het RMA nummer duidelijk op de buitenkant van de verpakking zodat wij deze zo snel mogelijk kunnen verwerken. U kunt uw zending opsturen naar:

API GmbH
RMA - Service
Robert-Koch-Str. 7 - 17
D-52499 Baesweiler
Duitsland

RMA zendingen zonder RMA nummer worden niet in behandeling genomen!

 

                                           

 
 
api b.v.